جراحی برآمدگی و قوز روی بینی
نوشته شده توسط : دکتر بصام

درمان برآمدگی و قوز روی بینی

بیمارانی که به دنبال از بین بردن برآمدگی بینی استخوانی خود هستند می تواند از روش های درمانی مختلف برای این کار استفاده کنند. برای انجام این کار یک جراح زیبایی بینی معروف یک روش کار آمد و معتبر برای عمل جراحی بینی ابداع کرده است که به آن در اصطلاح عمل جراحی پنج دقیقه ای گفته می شود. در این روش درمانی با استفاده از تکنیک تزریق پر کننده های پوستی مثل رستیلان، پرلان، ژودرم، رادیوس یا ولما در بالا و پایین قوز بینی استفاده می شود و به این ترتیب سطح پل بینی منظم شده و ظاهر آن بهتر می شود. استفاده از این تکنیک موفقیت آمیز برای بسیاری از انواع مختلف برآمدگی های بینی امکان پذیر است و بطور خاص برای آنهایی مناسب است که از عمل جراحی زیبایی بینی ترس دارند و به دنبال بهبود تناسب و توازن صورت خود هستند.

در کنار این تکنیک، همچنین از یک روش قدیمی جراحی زیبایی بینی نیز استفاده می شود که در این روش برای بهبود ظاهر برآمدگی بینی و رفع مشکل آن کارآمد و موثر است. تجربه و تخصص جراح بینی در اجرای این روش مهم است. در طول عمل جراحی زیبایی بینی، برآمدگی یا قوز موجود بر روی بینی از بین می رود و بطور هم زمان عرض بینی، طول آن و سایر مشکلات مربوط به تناسب بینی مجددا اصلاح می شود تا به این ترتیب بتوان به ظاهر زیبا و متناسب برای بینی فرد بیمار دست پیدا کرد. کاهش اندازه برآمدگی بینی یک عمل جراحی بینی به نسبت کوتاه و ساده است و می تواند با استفاده از بی هوشی عمومی انجام شود. همچنین چند روز پس از انجام عمل بیمار معمولاً می تواند از بیمارستان مرخص شود. علاوه بر این مراقبت های پس از عمل جراحی بینی معمولاً شامل استفاده از دارو های مسکن برای درد و آرامش بخش است که بیمار به مدت تقریبی یک هفته از آنها استفاده می کند و پس از آن می تواند به زندگی معمولی باز گردد.

%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-1





:: برچسب‌ها: بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,جراحی زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: